Μετά το σάλο που προκάλεσε η διαδικτυακή καμπάνια, στην οποία τα Γλυπτά του Παρθενώνα εμφανίζονταν... ντυμένα με ρούχα και αξεσουάρ της Gucci, η γνωστή εταιρεία απολογείται για το φιάσκο, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν υπήρχε καμία πρόθεση προσβολής.
Μιλώντας στο "Έθνος της Κυριακής", ο εκπρόσωπος της εταιρείας επισήμανε: “Η Gucci επιθυμεί να διευκρινίσει ότι ουδέποτε είχε την πρόθεση να προσβάλει με τη δημοσίευση ανεξάρτητων έργων τέχνης στον λογαριασμό της στο Instagram. Τρέφει τον μέγιστο σεβασμό για τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική τέχνη. Μάλιστα, είναι ένας από τους στόχους της Gucci να ενθαρρύνει την ελευθερία της καλλιτεχνικής έκφρασης και την καινοτόμο δημιουργικότητα, αλλά δεν υπάρχει απολύτως καμία πρόθεση προσβολής της Ελλάδας και του πολιτισμού της ή οποιουδήποτε άλλου πολιτισμού”.
Όπως εξηγεί “οι εικόνες είναι μέρος της ψηφιακής πρωτοβουλίας με τίτλο “#Guccigram”, που έχει ως στόχο να προσκαλέσει online ταλέντα, εικονογράφους και στυλίστες από όλο τον κόσμο, καταξιωμένα ονόματα αλλά και ανερχόμενα- να φανταστούν έργα τέχνης που να περιλαμβάνουν δύο από τα πιο πρόσφατα και διάσημα σύμβολα της Gucci, τα λουλούδια “Gucci Blooms” και το μοτίβο “Gucci Caleido”. Τα έργα τέχνης που ακολούθως υποβλήθηκαν, επαναδημιουργούν αριστουργήματα από οποιαδήποτε χώρα, οποιονδήποτε πολιτισμό ή ιστορική περίοδο”.
Η εταιρεία αποδίδει τα πνευματικά δικαιώματα για τα εν λόγω έργα στην Τουρκάλα καλλιτέχνιδα και σχεδιάστρια μόδας, Derye Cakirsoy, η οποία έχει ανεβάσει τα επίμαχα βίντεο στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram με hashtag #Guccigram.
Η ίδια, μιλώντας στο “Έθνος της Κυριακής”, τονίζει πως: “Στο Instagram ή στο ίντερνετ, μπορείς να βρεις εκατοντάδες εικόνες που έχουν δημιουργηθεί από καλλιτέχνες και που χρησιμοποιούν ελληνικά αγάλματα. Αγαπώ την Ελλάδα, την ελληνική τέχνη και τον λαό σας. Λυπάμαι για τις διαμαρτυρίες, αυτό είναι τέχνη και είμαστε όλοι στη γενιά του Διαδικτύου”.
ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ