Γιώργος Ζιώρης: Πώς ένας πολιτικός μηχανικός κέρδισε το Voice, το νέο του τραγούδι και η συμβουλή της Παπαρίζου

Μάρτιος 30, 2018
Ο Γιώργος Ζιώρης, από την ομάδα του Κωστή Μαραβέγια, βγήκε πρώτος στον τελευταίο κύκλο του The Voice of Greece.

Δεν επέλεξε τον συγκεκριμένο coach γιατί ήξερε ότι θα νικήσει αλλά σίγουρα αυτός ήταν ο στόχος του όταν πια αποφάσισε να μπει στο talent show. Κι ακολούθησε μια μαθητική πορεία, όπως κάνει σε όλα στη ζωή του, για τη νίκη. Αυτό που είχε βάλει στόχο κατάφερε να το κατακτήσει, τερμάτισε πρώτος και τώρα απολαμβάνε ην κυκλοφορία του πρώτου του τραγουδιού. Πρόκειται για μια διασκευή του «Πειρασμός» που αγαπήσαμε με τη φωνή του Βλάσση Μπονάτσου και της Αλέξια (αλλά και από την Αλίκη Βουγιουκλάκη, για τους πιο παλιούς).
Μαζί με τη Μυρτώ Ναούμ του δίνει μια ακόμα εκδοχή, στην αγγλική γλώσσα, που πιστεύω θα σου αρέσει πολύ. Ο Γιώργος είναι ενθουσιασμένος με όλη τη διαδικασία και μιλώντας στο TLIFE εξηγεί πώς ένας πολιτικός μηχανικός, με αρχή στη ζωή του να ακολουθεί τη λογική, αφήνεται στο πάθος που φέρνει η μουσική. Γιατί απαφάσισε να μπει στο TheVoice of Greece; Πώς ήταν η συνεργασία με το Κωστή Μαραβέγια; Τι συμβουλή του έδωσε η Έλενα Παπαρίζου; Θα συνεργαζόταν με τον Σάκη Ρουβά;
Τι κάνει ένας πολιτικός μηχανικός στο “Voice”; Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν είχα στο μυαλό μου να μπω σε ένα παιχνίδι ή να κάνω κάτι επαγγελματικά με τη μουσική. Είδα μία διαφήμιση στην τηλεόραση, δήλωσα συμμετοχή και πήγα.
Για πλάκα; Όχι για πλάκα. Πήγα να το δοκιμάσω γιατί δεν είχα να χάσω κάτι.
Ασχολιόσουν με τη μουσική; Ασχολούμαι με τη μουσική από 5 ετών. Ξεκίνησα από πιάνο, χορωδίες κι έφτασα στα 14 να μαθαίνω κιθάρα. Εκεί δημιουργήθηκαν οι πρώτες μπάντες. Έπαιξα σε παραλία και άρχισε να μου αρέσει η ιδέα να κάνω live. Εμφανίσεις σε κάποια μαγαζιά στην πόλη μου, την Άρτα και έτσι καταλήξαμε εδώ. Έμενε όμως πάντα σε ερασιτεχνικό στάδιο. Οι νέες συνθήκες βοήθησαν για να φτάσει ένας πολιτικός μηχανικός πλέον στην κατάσταση να ασχολείται επαγγελματικά με τη μουσική.
Οι σπουδές πώς προέκυψαν; Η οικογένειά μου αποτελείται κυρίως από πολιτικούς μηχανικούς. Οπότε υπήρχε η βάση. Αγαπώ πάρα πολύ και την επιστήμη του Μηχανικού και τη δουλειά μου και μου δίνει αρκετές δυνατότητες. Πιστεύω ότι και τα δύο -και η μουσική και η δουλειά- μπορούν να συνυπάρξουν με την ίδια σοβαρότητα.
Μελλοντικά πού βλέπεις τον εαυτό σου όμως; Αυτό που κάνουμε αυτή τη στιγμή στο χώρο της μουσικής είναι πάρα πολύ όμορφο και με εξιτάρει ιδιαίτερα. Γιατί να μη σε εξιτάρει όταν είσαι 24 χρονών και προσπαθείς να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα; Θα μείνω στο ότι θα τρέξω και τα δύο αλλά όσον αφορά τη μουσική δεν πρόκειται μόνο περί επαγγέλματος αλλά και περί ονείρου. Είναι όμορφο ο άνθρωπος να κάνει αυτό που αγαπά και θέλω να κρατήσω αυτό το κομμάτι για τώρα.
Νιώθεις ότι με το Voice έγινε πραγματικότητα ένα όνειρο; Σίγουρα! Μου δόθηκε μια δυνατότητα που είναι πολύ σημαντική για όλους τους ανθρώπους που θέλουν να ασχοληθούν με τη μουσική. Μου ανοίχτηκαν καινούργιες πόρτες, άνοιξαν νέοι δρόμοι. Γνώρισα νέους ανθρώπους που με βοηθούν να κάνω μικρά αλλά σταθερά βήματα.
Η επιλογή του Κωστή Μαραβέγια ως coach σου έγινε και λίγο γιατί ένιωθες ότι μαζί του μπορεί να φτάσεις εκεί που έφτασες; Τη βραδιά των blinds νομίζω ότι διάλεξα τον κριτή που μουσικά γνωρίζω περισσότερο. Δεν διάλεξα τον Κωστή επειδή στο προηγούμενο Voice νίκησε, διάλεξα τον Κωστή επειδή υπάρχουν μεταξύ μας ομοιότητες, μουσικά και τον εκτιμώ πάρα πού και σαν άνθρωπο. Οπότε με “έπεισε” να πάω μαζί του.
Η συνεργασία σας πώς ήταν; Η συνεργασία μας ήταν απίστευτη. Η αλήθεια είναι ότι όταν είσαι κοντά σε τόσο μεγάλους και φτασμένους καλλιτέχνες, υπάρχει ένα δέος. Ο Κωστής είναι τρομακτικά πολύ απλός άνθρωπος. Είναι πράος, ευφυέστατος και μουσικά πολύ εφευρετικός. Υπήρχε αμεσότητα και πιστεύω πως αυτό ήταν που με «χαλάρωσε» λίγο περισσότερο κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Πάνω στο stage ένιωθα ότι κρινόμουν κυρίως από τον κόσμο και τους υπόλοιπους coaches παρά από τον Κωστή, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι κριτικές του δεν είχαν βαρύτατη σημασία. Υπήρχε πάντα συζήτηση για το τι κομμάτι θα πούμε. Δεν ήταν πρωτοβουλία μόνο του Κωστή ή της παραγωγής του Voice για το ποιο κομμάτι θα παρουσιάσουμε. Υπήρχε κουβέντα μεταξύ μας.
Νιώθεις ότι πήρες πράγματα και εντέλει ότι καλά έκανες που μπήκες στο Voice; Μέσα από το παιχνίδι γνώρισα ανθρώπους, κέρδισα φίλους. Πήρα συμβουλές, ανοίχτηκαν νέοι δρόμοι και ίσως τρίφτηκα λίγο περισσότερο στον καλλιτεχνικό χώρο. Κάνοντας τον απολογισμό μου και με όλες αυτές τις εμπειρίες που μάζεψα από το παιχνίδι νομίζω τελικά ότι ήταν η καλύτερη αυθόρμητη απόφαση μέχρι στιγμής στη ζωή μου. Και αν με ρωτάς, το ίδιο θα έλεγα ακόμη και αν δεν είχα κερδίσει.
Βγαίνοντας νικητής, είδες ότι η ανταπόκριση του κόσμου ήταν τεράστια. Πώς το διαχειρίστηκες αυτό; Σε τρόμαξε; Όχι δεν τρόμαξα! Είναι φυσιολογικό ο κόσμος που σε ξέρει ή σε γνώρισε μέσα από το παιχνίδι και σε στήριξε να θέλει να σε συγχαρεί. Και εγώ το ίδιο θα έκανα. Έχω σκεφτεί πολλές φορές ότι είναι μεγάλος πειρασμός και η τηλεόραση και η δημοσιότητα και όλο αυτό που έρχεται μετά το Voice. Όσο σοβαρός όμως είμαι στη δουλειά μου είμαι και στη μουσική. Προσπαθώ να το διαχειριστώ όσο πιο ήπια γίνεται. Δεν είναι επίτευγμα ζωής ότι κέρδισα το Voice. Τουλάχιστον για μένα, γιατί για κάποιους άλλους αποτελεί όνειρο ζωής και δεν προσπαθώ να μειώσω αυτή μου την κατάκτηση. Αν η μουσική μου αρέσει στον κόσμο, αυτό είναι επιτυχία και για αυτό θα χαρώ πάρα πολύ να ακούσω “μπράβο”.
Έχω την αίσθηση ότι λειτουργείς πολύ με τη λογική και τα βάζει όλα σε “κουτάκια” στη ζωή σου. Ναι, έτσι λειτουργώ. Είμαι ρεαλιστής. Βέβαια, καλλιτέχνης και ρεαλιστής δεν κολλάει πολύ αλλά μέχρι στιγμής αποδεικνύεται πως ο μαθηματικός αυτός τρόπος που λειτουργώ έχει αποτελέσματα Όλα μου τα βήματα είναι, προσπαθώ να είναι, όσο πιο μεθοδευμένα γίνεται. Πάω να κάνω αυτό, πάω να τελειώσω μηχανικός, πάω να ασχοληθώ με αυτή τη δουλειά την οποία αγαπάω. Πλέον στο στόχο μπήκε και η μουσική μου πορεία .
Σαν να έχεις κάτι πολύ συγκεκριμένο στο μυαλό σου και να πηγαίνεις κατευθείαν εκεί… Βάζω στόχους! Βάζω στόχους για να μη παρεκκλίνω πολύ από το δρόμο μου. Κι έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή σου το Voice για να σου αποδείξει ότι δεν είναι όλα έτσι όπως τα έχεις σχεδιάσει.
Και πάλι όμως λειτούργησες με “κουτάκια”. Κατά τη διάρκεια του show είχες μια πολύ δύσκολη προσωπική στιγμή την οποία δεν σκέφτηκες καν να “εκμεταλλευτείς”. Πόσο σωστό είναι να “εκμεταλλευτείς” μια τέτοια κατάσταση; Να δείξεις τα συναισθήματά σου είναι αυθόρμητο αλλά να εκμεταλλευτείς ότι έφυγε ένας άνθρωπος -ανεξάρτητα από το ποιος είναι- για να κερδίσεις λίγα λεπτά τηλεοπτικού χρόνου είναι άσχημο. Είναι αντικειμενικά άσχημο να δινεις στον κόσμο και στους ανθρωπους που σε παρακολουθούν περισσότερο από όσο χρειάζεται . Είναι κάτι που δεν είμαι εγώ. Δεν υπήρχε λόγος να μαθευτεί καν, μαθεύτηκε και υπάρχει motto για αυτό: That’s life! Και δεν το λέω εγώ, το λέει ο Frank Sinatra.
Αυτό στο έκανε πιο δύσκολο,το γεγονός ότι έπρεπε να το “κλείσεις”; Αυτή τη στιγμή έχω τρία έργα που πρέπει να ολοκληρώσω μέχρι το τέλος της χρονιάς. Έχασα τον πατέρα μου. Θα αφήσω ανθρώπους χωρίς δουλειά; Θα αφήσω την οικογένειά μου χωρίς δουλειά; Δεν θα συνεχίσει να υπάρχει ζωή; Το αντιμετωπίζω οπως θα το αντιμετώπιζε ο οποιοσδήποτε ανθρωπος με σοβαρότητα και πίστη σε αυτό που κάνει . Είμαι ψυχρός ίσως αλλά δεν μπορείς να το κάνεις. Θα στεναχωρηθείς, θα κλάψεις μόνος σου αλλά δεν έχεις κανένα δικαίωμα να “κρεμάσεις” κόσμο.
Αυτή η φιλοσοφία ταιριάζει και στο επάγγελμα του τραγουδιστή. Πόσοι βγαίνουν στην σκηνή μετά από πολύ δύσκολες στιγμές; Πολλοί. Αυτό ήταν κάτι που μου είπε και η Έλενα Παπαρίζου μέσα στο παιχνίδι. Όταν έμαθε πως έχασα το μπαμπά μου ήρθε και μου είπε: «Κοίτα να δεις, εμένα μου το είπαν επάνω στη σκηνή ότι έφυγε ο πατέρας μου κι εγώ συνέχισα το πρόγραμμα σαν να μην έγινε τίποτα.» Εμείς οι καλλιτέχνες είμαστε και διασκεδαστές και δεν μπορείς να παρουσιάζεις τα προβλήματά σου στο κοινό.
Και θα πιαστώ από την λέξη “διασκεδαστής” για να σε ρωτήσω για το πρώτο τραγούδι σου που κυκλοφόρησε και είναι ακριβώς αυτό. Είναι cover του “Πειρασμός” του Βλάσση Μπονάτσου και της Αλέξια. Βάλαμε ένα ύφος πιο ηλεκτρονικό. Το φέραμε λίγο στα μέτρα της εποχής. Το κομμάτι έχει βγει και σε αγγλική εκδοχή, σε στίχους της Μαριέτας Φαφούτη. Την παραγωγή του video έχει επιμεληθεί η αδερφή της, Κλαίρη Φαφούτη. Και είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργάστηκα με την Μυρτώ Ναούμ. Ένα υπέροχο παιδί κι ένας υπέροχος καλλιτέχνης για την οποία ακούω συνέχεια ότι κολλάνε οι “τρέλες” μας και φαίνεται στο video clip. Είμαι πολύ χαρούμενος για το αποτέλεσμα.
 
Πώς προέκυψε η αγγλική εκδοχή; Σε αυτό έβαλα κι εγώ το χέρι μου. Όταν ακούω ένα κομμάτι ο εγκέφαλός μου επεξεργάζεται οπότε για κάποια δευτερόλεπτα μετέφρασα ένα στίχο στα αγγλικά. Έδωσα την ιδέα, λοιπόν, “you are my only one desire” και το πήρε η Μαριέτα και το έκανε τραγούδι. Τελείως αυθόρμητα προέκυψε!
Πώς είναι το συναίσθημα να ακούς το τραγούδι σου; Είναι περίεργο το συναίσθημα να ακούς τον εαυτό σου. Όχι τόσο πολύ στην Άρτα όπου ο κόσμος με ξέρει από μικρό και με στηρίζει, όσο στην Αθήνα. Μου έτυχε πρόσφατα να ακούσω τον “Πειρασμό” σε μια καφετέρια στην Καλλιθέα. Μου φαίνεται περίεργο, δεν το έχω συνηθίσει ακόμα.
Ανυπομονείς να το παρουσιάσεις στα πρώτα live; Φυσικά θέλω να παρουσιάσω τον «Πειρασμό» on stage και πιστεύω πως και ο κόσμος θα αγαπήσει τη live έκδοση του κομματιού.
Τι ύφος μουσικής θα παρουσιάσεις μέσα από τα live σου; Θέλω να κινηθώ προς τη τζαζ. Τη μουσική που υπήρχε στις παλιές ελληνικές ασπρόμαυρες ταινίες με τις big bands την πρόζα και τον εκκεντρικό στίχο.
Με ποιους καλλιτέχνες θα ήθελες να συνεργαστείς. Ο Κωστής είναι ένας από αυτούς; Δεν υπάρχει καλλιτέχνης που να μην θέλει να συνεργαστεί με τον Κωστή αλλά και με κάθε coach του Voice.
Και με τον Σάκη; Φυσικά και με τον Σάκη!
www.tlife.gr/

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot