Ραγδαίες εξελίξεις αναμένονται τις επόμενες μέρες για το θρίλερ στην Πάτρα και κυρίως για τους θανάτους της Μαλένας και της Ίριδας, το 2019 και το 2021 αντίστοιχα…
Ο ιατροδικαστής Γρηγόρης Λέων εμφανίστηκε πεπεισμένος πως ο φάκελος με τα νεκρά παιδιά από την Πάτρα, όχι μόνο δεν έχει κλείσει αλλά όπως είπε σύντομα θα υπάρχουν καταιγιστικές εξελίξεις, όσον αφορά το αναπάντεχο τέλος της Μαλένας και της Ίριδας. Είναι βέβαιος από τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί πως τα δύο αγγελούδια δολοφονήθηκαν. Βλέπει έγκλημα όχι με χρήση κεταμίνης όπως στην περίπτωση της Τζωρτζίνας, αλλά δια της μεθόδου της ασφυξίας. Αν κάτι τέτοιο επιβεβαιωθεί θα μπουν στο μικροσκόπιο τα άτομα που ήταν μαζί με τα παιδιά τις τελευταίες ώρες της ζωής τους.
Στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του Mega μίλησε ο ιατροδικαστής Γρηγόρης Λέων, ο οποίος ανέφερε πως εάν γίνει εκταφή το δείγμα από τα μαλλιά της Τζωρτζίνας θα «δείξει» την κεταμίνη. «Αυτή η στιγμή έχουμε ένα επιβεβαιωμένο εύρημα, ότι η κεταμίνη αποτελεί την αιτία θανάτου. Αυτό που μπορούμε να δούμε λαμβάνοντας δείγμα από τα μαλλιά του παιδιού είναι ότι είμαστε σε θέση να δούμε κατά πόσο τα προηγούμενα επεισόδια συνδέονται με τη χρήση κεταμίνης ή άλλων ουσιών. Είναι μία ευκαιρία να λάβουμε αυτό το βιολογικό δείγμα ώστε να δούμε σε βάθος χρόνου κατά πόσο υπήρχε χρήση ουσιών ή και κεταμίνης».
Σύμφωνα με τον Γρηγόρη Λέων οι θάνατοι των άλλων δύο παιδιών, της Μαλένας και της Ίριδας, δεν οφείλονται σε παθολογικά αίτια ή κάποιο γενετικό παράγοντα. «Ουσιαστικά μιλάμε για επίδραση ενός εξωτερικού παράγοντα που πιθανότατα δεν είναι η κεταμίνη. Δεν είναι ούτε άλλη ουσία, θα σας έλεγα ότι μιλάμε για ασφυκτικό θάνατο», δήλωσε και τόνισε πως το θρίλερ της Πάτρας είναι ένα πρωτόγνωρο έγκλημα όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά παγκοσμίως.
Αγγελική Νικολούλη: Η παρατήρηση που προκαλεί ανατριχίλα για τα νεκρά παιδιά από την Πάτρα
Η Αγγελική Νικολούλη παρακολουθεί συνεχώς την καυτή υπόθεση με τα νεκρά παιδιά από την Πάτρα. Η δημοσιογράφος παρατήρησε πρώτη κάτι που προκαλεί αίσθηση…
Η Αγγελική Νικολούλη είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας βιβλίων τα οποία μάλιστα διάβαζε και η Ρούλα Πισπιρίγκου. Είναι βιβλία βασισμένα σε υποθέσεις που αποκάλυψε από την εκπομπή «Φως στο Τούνελ».
Οι συμπτώσεις σε ένα από αυτά, με την πολύκροτη υπόθεση που έχει συνταράξει την Πάτρα και ολόκληρη τη χώρα, ήταν αδύνατον να περάσουν απαρατήρητες. Η Αγγελική Νικολούλη ήταν η πρώτη που στάθηκε σε αυτό και όπως είπε έχει ήδη μιλήσει στις Αρχές που προσπαθούν να ρίξουν άπλετο φως, στα όσα έγιναν.
Σοκ προκαλεί η αποκάλυψη ότι η Ρούλα Πισπιρίγκου διάβαζε πριν τον θάνατο της Τζωρτζίνας 3 βιβλία που είχε γράψει η Αγγελική Νικολούλη.
Και αυτό διότι το ένα εξ αυτών παρουσιάζει μία δολοφονία που έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με τον τρόπο που πέθανε η Τζωρτζίνα.
Πιο συγκεκριμένα, τα τρία βιβλία της Αγγελικής Νικολούλη, βασισμένα σε υποθέσεις που αποκάλυψε από την εκπομπή «Φως στο Τούνελ» βρέθηκαν από τους αστυνομικούς στο σπίτι της Ρούλας Πισπιρίγκου στην Πάτρα.
Σε ένα από αυτά, με τίτλο «Θάνατος με χείλη κόκκινα», οι συμπτώσεις στο κεφάλαιο «Μαύρη χήρα», με κεντρικό πρόσωπο μια νοσοκόμο – δολοφόνο, προκαλούν ανατριχίλα.
Τα αποσπάσματα από το βιβλίο είναι χαρακτηριστικά: «Σε μια φίλη της Ρωσίδα νοσοκόμα μιλούσε όταν συνεργάζονταν για τα μυστικά του αργού θανάτου. Γνώριζε για κάποιες φαρμακευτικές ουσίες που προκαλούσαν βλάβη στην καρδιά και αχρήστευαν σταδιακά το καρδιαγγειακό σύστημα».
«Στο δεύτερο βιβίο “Θάνατος με χείλη κόκκινα» περιγράφουμε μία σατανική «Μαύρη Χήρα». Υπάρχει ένα κεφάλαιο που αναφέρεται σε μία αποκλειστική νοσοκόμα που σαγηνεύει και δρα μέσα σε νοσοκομεία. Επιλέγει μοναχικούς, εύπορους ανθρώπους, τους παίρνει την περιουσία και έχει συνεργό και την αδερφή της», δήλωσε η Αγγελική Νικολούλη και πρόσθεσε:
«Δεν υπονοώ κάτι… Απλά λέω υπάρχει ένα κεφάλαιο που μιλά για τη δράση μίας γυναίκας και πως κινείται, με ουσίες, όχι λεπτομέρειες πολλές, πως κινείται και χτυπά μέσα σε νοσοκομεία. Δεν ξέρω εάν αυτό παίζει ρόλο ή όχι. Θα το δουν αυτό οι ειδικοί που το μελετούν».
Η πρωταγωνίστρια του βιβλίου της Αγγελικής Νικολούλη, δρα με τρόπο αιφνιδιαστικό, χωρίς να αφήνει ίχνη πίσω της και χωρίς οι θάνατοι των θυμάτων της να κινούν τις υποψίες των αρχών ή ακόμη και των γιατρών.