Σε αντίστροφη πορεία ο Λάκης Λαζόπουλος στο τελευταίο Αλ Τσαντίρι.
Στροφή κατά ΣΥΡΙΖΑ στο τελευταίο «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» της χρονιάς έκανε ο Λάκης Λαζόπουλος: «Μας κοροϊδεύουν σαν μικρά παιδιά και το χειρότερο είναι η Αριστερά, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει σκύψει το κεφάλι και συνεχίζουν όλοι μαζί την ίδια καθοδική πορεία. Το είπαμε για τον Γιωργάκη, τον Σαμαρά, τον Βενιζέλο, το λέμε και για τον Τσίπρα. Αυτή η πολιτική δεν βγάζει πουθενά!» ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ στην συνέχεια αναφερόμενος στην ανάπτυξη που δεν έρχεται στην Ελλάδα και τη βαριά φορολόγηση και τις κατασχέσεις των κατοικιών ξέσπασε…
«Τα σπίτια ανήκουν στους Έλληνες. Με τον ΕΝΦΙΑ που πρωτοσκέφτηκε ο κ. Βενιζέλος και έφερε τη μεγαλύτερη καταστροφή στη χώρα αυτή. Τη μικροσπιτική καταστροφή. Οι άνθρωποι έχασαν σε μια νύχτα όλοι τις ιδιοκτησίες τους. Όλοι έγιναν ενοικιαστές από τη μία μέρα στην άλλη. Κληρονομούμε για πρώτη φορά χρέος στα παιδιά μας. Τους δίνουμε σπίτια χρεωμένα και οι Έλληνες πολιτικοί παίρνουν δισεκατομμύρια μαύρα σε τσάντες – και ξέρω τι λέω, από τα λαθρεμπόριο καυσίμων, από τσιγάρα, από χασίς, από ναρκωτικά – και κουνάνε το δάχτυλο σε όσους βγάζουν κανονικά τα χρήματα τους. Αλλά εγώ αρνούμαι να πληρώνω τα κλεμμένα του Τσοχατζόπουλου, του Μαντέλη, του Παπαντωνίου, του ΠΑΣΟΚ που χρωστάει ένα σωρό εκατομμύρια, του Χριστοφοράκου και των φίλων του, των Σημιτ – ανθρώπων, του πιο διεφθαρμένου κράτους που πέρασε από τη χώρα αυτή και στηρίχτηκε από όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, όλου αυτού του αληταριού. Γιατί εγώ και μνήμη έχω και δεν θα μου τη σβήσουν τα κανάλια που λειτουργούν σαν γομολάστιχες στις μνήμες μου. Ήμουν εδώ, χθες στην χώρα αυτή και ξέρω τι έγινε, ξέρω το παρελθόν, βλέπω το πολύ στραβό παρόν, δεν βλέπω κανένα μέλλον που θα ήθελα και δεν το βλέπει και κανένας Έλληνας. Αλλά αν στράβωσαν οι αριστεροί, αυτό δεν σημαίνει ότι ίσιωσαν οι δεξιοί… για να βάζουμε τα πράγματα στα ράφια τους και να μην είναι χύμα. Φτάνει τόση αμνησία.»
Ο Λάκης Λαζόπουλος έκλεισε μάλιστα τα όσα είχε να πει με ένα σαφές μήνυμα: «Ήρθατε λοιπόν εσείς ως ΣΥΡΙΖΑ να προστατεύσετε τα σπίτια και τις ζωές των ανθρώπων… τους πήρατε τα σπίτια; Μία λέξη θα πω. Τελειώσατε!»
Η ερμηνεία της αδερφής του Κύπριου διαγωνιζόμενου στο X Factor θα σας καθηλώσει…
Μετά από αυτό, όλοι μπορούμε να αντιληφθούμε ότι όχι μόνο ο Ανδρέας Λεόντας, αλλά και η αδερφή του- Ελένη Λέοντα, έχουν φωνάρες που μπορούν να αγγίξουν ακόμα και τις πιο σκληρές καρδιές.
Ο ταλαντούχος Κύπριος ανήρτησε το βίντεο αυτό σε προσωπικό του λογαριασμό προσθέτοντας τα συγκινητικά λόγια: «Ότι και να πω θα ναι λίγο..Ωραία όλα αυτά αλλά αν δεν έχεις ανθώπους δίπλα σου να σε αγαπούν και να σε στηρίζουν δεν έχεις τίποτα..Αυτα..ένα τραγούδι που έγραψε η αδελφή μου για μένα και κάθε φορά που το ακούω με συγκινεί και μου λείπει η οικογένεια μου ακομα πιο πολυ τώρα που είμαι μακριά! Καλή ακρόαση!»
Δείτε το βίντεο παρακάτω από το tonwtiko.gr:
Χθες απογειώθηκε το αεροσκάφος της νέας αεροπορικής εταιρίας της Κύπρου COBALT.
Η απογείωση πραγματοποιήθηκε στις 10.25 το πρωί από το αεροδρόμιο της Λάρνακας και το αεροσκάφος προσγειώθηκε γύρω στις 12 το μεσημέρι στην Αθήνα.
Λίγο μετά την προσγείωση ακολούθησε διάσκεψη τύπου στο ξενοδοχείο Sofitel Athens Airport, όπου παρευρέθηκε πλήθος δημοσιογράφων από Κύπρο και Ελλάδα.

Συγκλονίζει 14χρονος μαθητής από τη Λεμεσό της Κύπρου ο οποίος παρομοιάζει τον εαυτό του με τον Βαγγέλη Γιακουμάκη και καταγγέλλει ότι έπεσε θύμα bullying στο σχολείο του.
"Με λένε Κωνσταντίνο, μα θα μπορούσε να με λένε και Βαγγέλη. Βαγγέλη Γιακουμάκη…" ανέφερε ο μαθητής σε ανάρτησή που έκανε το Σάββατο στο Facebook.
Το μήνυμά του συνεχίζει ως εξής:
"Βρίσκομαι στο νοσοκομείο από την Τετάρτη 18 Μαΐου μετά από ξυλοδαρμό από τον νταή του σχολείου, επειδή «τόλμησα» και δεν του έκανα πάσα την μπάλα στο παιχνίδι την ώρα της γυμναστικής…
…Στη μέση της χρονιάς αποφάσισα μόνος μου μετά από πολύ σκέψη να φύγω από το ιδιωτικό σχολείο που φοιτούσα και ζήτησα να μετεγγραφώ στο δημόσιο σχολείο της γειτονιάς μου, επειδή μου ασκούσαν bullying, φαίνεται όμως ότι οι νταήδες είναι παντού και είναι πολλοί!
Σήμερα 21 Μαΐου 2016 περιμένω να πάρω εξιτήριο από το νοσοκομείο, και αν μου το επιτρέψουν οι γιατροί την Δευτέρα θα πάω στο σχολείο.
Φοβάμαι όμως να πάω. Όχι γιατί θα με ξανακτυπήσει ο νταής όπως μου υποσχέθηκε την ώρα που έμπαινα στο ασθενοφόρο, αλλά γιατί πιστεύω πως δεν θα τιμωρηθεί όπως του αξίζει!
Έχω ζητήσει οικειοθελώς μια φορά να φύγω από σχολείο για να γλιτώσω. Δεν θα το ξανακάνω! Ας διώξουν και μια φορά τον νταή.
Τη Δευτέρα αν όλα πάνε καλά, θα είμαι στο σχολείο και ζητώ δημόσια να με συνοδεύσει στο σχολείο ο Υπουργός Παιδείας αντί οι γονείς μου και να ζητήσει για μένα ότι θα ζητούσε και για το δικό του παιδί. Άλλωστε παιδί του είμαι και εγώ. «Τα παιδιά μας» λένε στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης….
Αν εσύ που διαβάζεις αυτό το κείμενο, έχεις βιώσει κάτι αντίστοιχο, αν ένιωσες πολλές φορές να σε ταπεινώνουν, να σε χτυπάνε, να σε κοροϊδεύουν και σιωπούσες μέχρι τώρα, παρακαλώντας την μοίρα σου να μην ξανασυμβεί, όρθωσε το ανάστημα σου. Κατάγγειλε το!
Κατάγγειλε το δημόσια!
Ο νταής δεν φοβάται μην τυχόν το δείρεις, ο μεγαλύτερος φόβος του είναι να μην τον φοβάσαι".
Σήμερα ο μαθητής έκανε νέα ανάρτηση στο Facebook αυτή τη φορά ποστάροντας ένα άρθρο του στην ιστοσελίδα magazinocy.com. Σε αυτό απευθύνει μήνυμα σε όσους έχουν υποστεί bullying, καλώντας τους να υψώσουν το ανάστημά τους.
Γράφει:
"Πολλές φορές ένιωσες πως σε ταπείνωσαν, μα δεν έβγαλες λέξη. Κι ας έβραζες από μέσα σου σαν ηφαίστειο.
Φοβήθηκες να ορθώσεις το ανάστημά σου, αφού για κάποιο ακατανόητο λόγο θεώρησες πως είναι πιο δυνατοί ή πιο σημαντικοί από εσένα.
Και εσύ για καιρό σιωπούσες, παρακαλώντας να βρουν κάποιον άλλον και να σε αφήσουν ήσυχο. Κάποιες φορές δεν άντεξες και λύγισες, δεν ήθελες να πας στο σχολείο.
Άλλες φορές μίλησες στους δασκάλους σου, ψάχνοντας το δίκιο σου. Μα το δίκιο σου δεν το υποστήριξε κανένας.
Σταμάτα να νιώθεις ότι είσαι κατώτερος από κάποιον άλλον.
Ύψωσε το ανάστημά σου απέναντί στους νταήδες.
Αυτοί δε φοβούνται το μέγεθος σου. Φοβούνται μόνο την πρόθεσή σου να τους αντιμετωπίσεις.
Ύψωσε το βλέμμα σου και αντίκρυσε τους κατάματα, μην τους σέβεσαι. Αυτό και μόνο τους φτάνει για να σε φοβηθούν.
Αυτοί σε μερικά χρόνια, θα είναι κάτι αποτυχημένα ρεμάλια όμως εσύ σίγουρα θα είσαι κάτι καλύτερο.
Μην περιμένεις άλλο. Μην τους χαρίσεις ούτε μέρα.
Ο νταής δεν φοβάται μην τυχόν τον δείρεις, ο μεγαλύτερος φόβος του είναι να μην τον φοβάσαι".