Τηλε-Βαβέλ 2018: Νικητές, χαμένοι & κομμένοι

Ιούνιος 10, 2018
jumbo-banner
Η τηλεοπτική σεζόν που οσονούπω ολοκληρώνεται είναι από αυτές που δεν σταματούν να μας εκπλήσσουν ακόμη και στο παρά ένα της λήξης

Αν κάποιος προσπαθήσει να περιγράψει την τηλεοπτική σεζόν με γνώμονα τη λογική, θα δυσκολευτεί. Ακόμη και το θέατρο του παραλόγου αδυνατεί να εντάξει το ελληνικό τηλεοπτικό πόνημα στις προθήκες των έργων που το αντιπροσωπεύουν. Κάθε κανάλι και καημός, κάθε καημός και εκπομπή.
Ολα ξεκινούν από το βασικό ερέθισμα του ανταγωνισμού, που δεν είναι άλλο φυσικά από το ριάλιτι επιβίωσης «Survivor». Η ελληνική ιδιωτική τηλεόραση χωρίστηκε στα δύο. Σε αυτούς που προσπάθησαν να ξεπεράσουν τον σκόπελο του Ατζούν Ιλιτζαλί και στους ορκισμένους εχθρούς των ριάλιτι.

Ο πρώτος που έσπευσε να αντιγράψει το μοντέλο της Δομινικανής Δημοκρατίας ήταν ο ΑΝΤ1 με το «Nomads». Δεν τα κατάφερε όσο περίμενε, καθώς το ριάλιτι δίχως ισχυρό ανταγωνισμό τερμάτισε με μέτριο μέσο όρο γύρω στο 25%. Ο σταθμός παρουσιάζει μια μάλλον κακή ιμιτασιόν εκδοχή του «Survivor», η οποία δεν δικαίωσε τις προσδοκίες και από αυτό το σημείο αρχίζουν και τα περισσότερα προβλήματα για το κανάλι, το οποίο στη συνέχεια θα περάσει δύσκολες δοκιμασίες επιβίωσης άνευ προηγουμένου. Ο ALPHA επέμεινε για μία ακόμη σεζόν στη μυθοπλασία και τα τηλεπαιχνίδια, το STAR αργά αλλά σταθερά χτίζει ένα ψυχαγωγικό πρόγραμμα με πολλές εκπλήξεις, με μεγαλύτερη το «MasterChef», το οποίο και αναδεικνύεται νικητής της σεζόν. Ο ΣΚΑΪ κατάφερε να βγάλει τρία ακόμη επιτυχημένα προγράμματα: το «Voice», το «My Style Rocks» και πρόσφατα το «Power of Love», το οποίο έγινε δεύτερη πηγή τηλεοπτικών δεινών (βλέπε «Game of Love»). Το EPSILON διανύει μεταβατική φάση δίχως εκπλήξεις και εξάρσεις, ενώ το MEGA στον αυτόματο παραμένει κυρίαρχο σε κάποιες ζώνες με απλές επαναλήψεις σειρών για όσο αυτές προβάλλονται, καθώς με απόφαση του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου ο σταθμός θα πρέπει σύντομα να σταματήσει να εκπέμπει...
Οι μεγαλύτερες επιτυχίες της σεζόν
Το «MasterChef» αναμφισβήτητα ήταν η έκπληξη της σεζόν με τα νούμερα τηλεθέασης να ξεπερνούν ενίοτε ακόμα και αυτά του «Survivor». Το μαγειρικό παιχνίδι μεταμορφώθηκε σε ένα καθαρόαιμο και έντιμο ριάλιτι κερδίζοντας το εισιτήριο για την επόμενη σεζόν.
Το «Survivor», πιο αδύναμο και με ισχυρό ανταγωνισμό, δεν σημειώνει τα περσινά νούμερα, ούτε φυσικά κάνει την ίδια αίσθηση, παραμένει όμως το Νο 1 πρόγραμμα σε τηλεθέαση με διαφορά πλέον.
Το «Τατουάζ» και το «Ελα στη θέση μου» είναι οι σειρές που κατάφεραν να σπάσουν τα κοντέρ της μυθοπλασίας και να αποδείξουν ότι πάντα θα υπάρχει ένα γυναικείο κοινό πολύ ισχυρό που θα κρατά τα ελληνικά σίριαλ ζωντανά στο παιχνίδι του ανταγωνισμού.
Το «Voice» είτε χάρη στην κριτική επιτροπή και τον παρουσιαστή του, είτε χάρη στους διαγωνιζόμενους, εξακολουθεί το δημοφιλέστερο talent show, το οποίο νίκησε όλους τους αντιπάλους του και παρέμεινε αξιοπρεπές ως προς το περιεχόμενο και το τελικό αποτέλεσμα παραγωγής.
Ο «Τροχός της τύχης», τα «Still Standing» και «Deal» ήταν τα τρία πιο επιτυχημένα τηλεπαιχνίδια που κράτησαν ψηλά το ενδιαφέρον του κοινού και είχαν λόγους που το πέτυχαν. Ενας εξ αυτών, οι παρουσιαστές τους: Πέτρος Πολυχρονίδης, Μαρία Μπεκατώρου και Χρήστος Φερεντίνος αντίστοιχα.
«Στην υγειά μας, ρε παιδιά», σταθερή μουσική αξία, με τον Σπύρο Παπαδόπουλο να έχει βρει τη συνταγή της αήττητης σαββατιάτικης τηλεοπτικής συντροφιάς και την αντίστοιχη για εξασφαλισμένη τηλεθέαση μετά οίνου και χορού.
tile_vavel_mesa1
«Survivor»
Πιο αδύναμο και με ισχυρό ανταγωνισμό, δεν σημειώνει τα περσινά νούμερα
Οι μεγαλύτερες αποτυχίες της σεζόν
«4ΧΧΧ4» και «Κόκκινο νυφικό» είναι οι δύο ελληνικές σειρές που, παρά την προβολή και τις υποσχέσεις των δημιουργών τους, πέρασαν και δεν ακούμπησαν κυριολεκτικά. Το αποτέλεσμα ήταν να ολοκληρωθεί η προβολή τους άρον άρον και να ξεχαστούν λίγο πιο γρήγορα απ’ όσο διήρκεσαν.
Οσο για το «Sunday night live», αυτό δεν ήταν σόου, ήταν θρίλερ. Από τη μία το αποτέλεσμα επί της οθόνης, τα ατυχήματα και τα λάθη και από την άλλη το κακό περιεχόμενο, η ανέμπνευστη παραγωγή και η απόγνωση των παρουσιαστών δημιούργησαν μια εξίσωση η οποία με μαθηματική ακρίβεια οδήγησε σε πρόωρο κόψιμο και σε απόλυτο τηλεοπτικό κάζο. Ζέτα Μακρυπούλια και Νίκος Μουτσινάς, θύματα και εν μέρει θύτες της σουρεαλιστικής αυτής τηλεοπτικής περιπέτειας.
Τα λόγια είναι περιττά και για το«Game of Love». Καταγγελίες, αρνητική κριτική, μονοψήφιες επιδόσεις, αισθητική για κλάματα κι ένα ριάλιτι το οποίο μπήκε στην τηλεοπτική ιστορία ως η απόλυτη «πατάτα».
Χλιαρές οι αντιδράσεις και για το «Dancing with the stars» αφού, όπως αποδείχτηκε, δεν περνάει πια η μπογιά του. Ενα σόου από τα παλιά στο οποίο δεν έφεραν αέρα ανανέωσης ούτε η κριτική επιτροπή ούτε οι διαγωνιζόμενοι - και κάπως έτσι οι επόμενες γενιές γλίτωσαν από τις αναμασημένες θεωρίες της ρούμπας και του τσατσά. Το μόνο θετικό, η εικόνα της εντυπωσιακής Ευαγγελίας Αραβανή, αλλά κανένας παρουσιαστής δεν μπορεί να σώσει ένα προβλέψιμο περιεχόμενο.
Χαμηλές πτήσεις και για το τηλεπαιχνίδι «Money Drop», αφού δεν είναι κάθε μέρα τ’ Αϊ-Γιαννιού. Κάποτε είχε λόγο ύπαρξης, φέτος όμως παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της Βίκυ Σταυροπούλου δεν τα κατάφερε.
Οσο για το «Hell’s Kitchen», αποδείχτηκε κόλαση και στα νούμερα. Μία ακόμη αποτυχημένη προσπάθεια του ΑΝΤ1 να χτίσει μια εκπομπή μαγειρικής με ριάλιτι περιεχόμενο, αλλά χωρίς τα σωστά υλικά.
Ευαγγελία Αραβανή
Η παρουσία της προσμετράται στα ελάχιστα θετικά του «Dancing with the stars»
Τα αψυχολόγητα κοψίματα
Η εκπομπή που σημείωνε τηλεθέαση στον ΑΝΤ1, το «Late night show», κόπηκε για λόγους τους οποίους όλοι αδυνατούν να εξηγήσουν, καθώς το επιχείρημα για αλλαγή φυσιογνωμίας σκοντάφτει πάνω στο «Game of Love» και εκείνο για τηλεθέαση πάνω στο «Βινύλιο». Οπως και η ματαίωση του «The 2night Show», το οποίο είχε επιτυχημένο παρελθόν και είχε αναγγελθεί στην έναρξη της σεζόν. Ατυχής επιλογή και το κόψιμο του «Εδώ» με την Ντορέττα Παπαδη­μη­τρίου στον ΣΚΑΪ αμέσως μόλις έπιασε ρυθμό...
Ακόμη αναρωτιέται το τηλεοπτικό κοινό για το κόψιμο της «Ελληνοφρένειας» από τον ALPHA, καθώς τα περί τηλεθέασης δεν πείθουν και τόσο ούτε και τόσους...
Στα σουρεαλιστικά παρ’ ολίγον κοψίματα κατατάσσεται και αυτό της «Παρθένας Ζωής», με τη σειρά να κόβεται στο παρά πέντε και να σώζεται στο ακριβώς.
Οι κομμένοι
«Sunday night live»: Τούτο δεν ήταν σόου, ήταν θρίλερ. Κάπου ανάμεσα σε ατυχήματα, λάθη και κακό περιεχόμενο κρύβεται η αιτία για το πρόωρο κόψιμο. Ζέτα Μακρυπούλια: θύμα και εν μέρει θύτης της σουρεαλιστικής αυτής τηλεοπτικής περιπέτειας
Οι μαϊντανοί της σεζόν
Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και Γιώργος Αγγελόπουλος έχουν δώσει τόσες συνεντεύξεις που δεν χρειάζεται να αφηγηθούν τις ζωές τους ή να βγάλουν βιβλία. Αρκεί κανείς να συνθέσει όλες τις απαντήσεις που έδωσαν σε όλες τις εκπομπές στις οποίες εμφανίστηκαν ως συνεντευξιαζόμενοι. Τρεις τόμοι τουλάχιστον είναι έτοιμοι...
Η πρώτη ως παίκτρια του «Survivor» και ο δεύτερος ως νικητής του ριάλιτι επιβίωσης και ηθοποιός στο «Τατουάζ», αλλά και ως φημολογούμενος σύντροφος της Ντορέττας έσπασαν ρεκόρ. Συνεχίζουν πάντως απτόητοι...
Επιστροφές-καταστροφές
Συζητήθηκε, κατηγορήθηκε, διαφημίστηκε, αλλά τελικά δεν κατάφερε να φτάσει ούτε τα νούμερα, ούτε το επίπεδο του περιεχομένου των «Δέκα Μικρών Μήτσων» του παρελθόντος. Ο Λάκης Λαζόπουλος έκανε comeback στον ΑΝΤ1, αλλά με μέσο όρο 15% και χλιαρή σάτιρα βρέθηκε πολύ μακριά από τις παλιές ένδοξες τηλεοπτικές στιγμές του. Ο κύκλος έκλεισε οριστικά και αμετάκλητα μόλις χθες το βράδυ, 2 Ιουνίου.
Εκθρονίσεις και ενθρονίσεις
Η Αλκηστις Μαραγκουδάκη αποχώρησε από τον ΣΚΑΪ για να αναλάβει στη συνέχεια τη Διεύθυνση Προγράμματος του νεοσύστατου EPSILON και να τη διαδεχτεί στο κανάλι του Νέου Φαλήρου ο Λοΐζος Ξενόπουλος, πρώην διευθυντής του MEGA.
Ο Γιάννης Λάτσιος λίγο πριν από τη λήξη της σεζόν προτίμησε συναινετικό διαζύγιο με τον ΑΝΤ1, αφήνοντας τον Τζώρτζη Ποφάντη στη θέση του.
Τελευταία διοικητική θέση που καλύφθηκε από γνώριμο στον χώρο των media πρόσωπο, αυτή του διευθύνοντος συμβούλου του EPSILON την οποία ανέλαβε ο Τζώνη Καλημέρης.
Πολλαπλασιασμός ριάλιτι
Μετά το «Survivor» και το μεταλλαγμένο «MasterChef» ήρθε το «Nomads», το ανεκδιήγητο «Survival» και ακολούθησαν τα ερωτικά «Power of Love» και «Game of Love». Επίσης το «Shopping Star» βρήκε αντίπαλο το «My Style Rocks», ενώ το «Hell’s Kitchen» μπήκε στον χορό των μαγειρικών ριάλιτι. Η επόμενη χρονιά θα είναι σίγουρα λίγο πιο γεμάτη από παρόμοια προϊόντα και σίγουρα πιο απελπιστική.
Ριάλιτι φιντάνια
Ραμόνα, Αλεξάνδρα Παναγιώταρου, Ιωάννα Τούνη, Τιμολέων, Τζώρτζης, Στέλλα, Αθηνά και Δώρος επισκίασαν σε δημοτικότητα ηθοποιούς και πανελίστες τουλάχιστον για φέτος, καθώς το μόνο σίγουρο είναι ότι την επόμενη σεζόν θα βρεθούν οι νέοι διάδοχοι που θα τους εκθρονίσουν με συνοπτικές διαδικασίες.
Ξανθιά τηλεοπτική υπεροχή
Για μία ακόμη χρονιά η Σταματίνα Τσιμτσιλή συνιστά την εξαίρεση στον κανόνα που θέλει τις ξανθές παρουσιάστριες να κυριαρχούν. Φαίη Σκορδά, Ελένη Μενεγάκη, Ευαγγελία Αραβανή, Σάσα Σταμάτη, Ζέτα Μακρυπούλια, Μαρία Μπακοδήμου, Ντορέττα Παπαδημητρίου, Κατερίνα Καραβάτου, Κατερίνα Καινούργιου θα μπορούσαν να στήσουν θίασο σε θεατρικό με τίτλο «Τηλεοπτική ωδή στο ξανθό».
Αντώνης Κανάκης
Με τον παρουσιαστή σε μεγάλα κέφια το «Ράδιο Αρβύλα» χτυπάει 20άρια
Boys are back in town
Αφού οι τηλεθεατές έκαναν μαύρα μάτια να τους δουν και λίγο έλειψε η ημερομηνία προβολής της εκπομπής τους να μπει στο κουπόνι του Στοιχήματος, οι «Ράδιο Αρβύλα» επέστρεψαν και έπιασαν καλό ρυθμό, βρήκαν τον παλιό καλό εαυτό τους, με έναν Αντώνη Κανάκη σε μεγάλα κέφια να φτάνει και να ξεπερνά πλέον το 20% σε τηλεθέαση.
protothema.gr

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot